Τα ακραία καιρικά φαινόμενα στην εποχή μας έχουν αυξηθεί και κυρίως οι χαλαζοπτώσεις. Οι ζημιές που προκαλούνται στο αυτοκίνητο μας από το χαλάζι κυμαίνονται από μικρές έως καταστροφικές. Χάρη στην μέθοδο μας (PDR) δηλαδή εξαγωγή των βαθουλωμάτων στην εργοστασιακή τους μορφή χωρίς βαφή γιατρεύουμε το αυτοκίνητο χωρίς να χάνει την εργοστασιακή του αξία. Επίσης παίζει ρόλο και ότι ο χρόνος της επισκευής ενός χαλαζοχτυπημένου αυτοκινήτου είναι πολύ γρήγορος και πολύ καθαρός(γιατί δεν βάφεται).
Τις απορίες και τους φόβους των πελατών μας για το πως θα γίνει επισκευή χωρίς βαφή, εάν επηρεάζεται κάτι άλλο στο αυτοκίνητο στην διάρκεια της επισκευής π.χ. εάν ξεμοντάρουμε την ταπετσαρία του ουρανού, μετά θα έχουμε τριξίματα η παράξενους θορύβους;
Εύλογη η απορία η ο φόβος αλλά η απάντηση είναι ότι όταν γίνει από έμπειρα χέρια και με τον τρόπο που πρέπει(χωρίς να ξεμοντάρουμε τις ζώνες ασφαλείας και τις πλαστικές εσωτερικές κολώνες)τότε η πιθανότητα θορύβων εξανεμίζεται.
Πως επανέρχονται τα βαθουλώματα;
Δεν υπάρχει κάποιος μαγικός τρόπος. Με εμπειρία και τεχνική βγάζουμε ένα ένα τα βαθουλώματα και με ειδικούς φωτισμούς που μας δείχνουν τις ατέλειες με μεγάλη ακρίβεια ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι άψογο. Η ταπετσαρίες από τις πόρτες δεν βγαίνουν σε καμία περίπτωση γιατί οι τεχνικές που χρησιμοποιούμε μας δίνουν την δυνατότητα να Επεμβαίνουμε εσωτερικά από άλλες διόδους. Ένας φόβος ακόμη των πελατών είναι πως μπορεί να γίνουν τα βαθουλώματα σε κλειστά σημεία όπως είναι παραδείγματος χάριν στις κολώνες του ουρανού η στο επάνω μέρος της πόρτας. Σ’ αυτές περιπτώσεις εφαρμόζουμε την τεχνική του εξωλκεα. Δηλαδή με θερμόκολλες κολλάμε με ακρίβεια ειδικούς αντάπτορες και τους τραβάμε προς τα έξω μέχρι να έρθει στην πρέπουσα μορφή.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι αυτό που ικανοποιεί και τον ποιο δύσκολο πελάτη.