Πως γίνεται ένα βαθούλωμα στο αυτοκίνητο να επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση χωρίς βαφή;
Εύλογη απορία. Τα βαθουλώματα-χτυπήματα ποικίλουν απο αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Καταρχήν έχουμε δύο ειδών μέταλλα στο αυτοκίνητο.Είναι η λαμαρίνα και το αλουμίνιο.Ενώ εξωτερικά φαίνονται ίδια λόγω της επικάλυψης του χρώματος,η συμπεριφορά στην επεξεργασία τους είναι τελείως διαφορετική.
Ενα χτύπημα-βαθούλωμα στην πόρτα του αυτοκινήτου έχει διαφορετική συμπεριφορά από ότι στην κολόνα του ουρανού.Όπως επίσης ένα χτύπημα στον ουρανό έχει τελείως διαφορετική συμπεριφορά από ότι στο καπό του αυτοκινήτου.Στην επισκευή των χτυπημάτων η επισκευή γίνεται με δύο τρόπους.Ο ένας τρόπος είναι από την εξωτερική πλευρά με ειδικά ελάσματα και Εξολκείς και ο δεύτερος τρόπος είναι πιεση από την εσωτερική πλευρά με ειδικά εργαλεία και χωρις να χρειάζεται να ξεμονταριστουν οι ταπετσαρίες του αυτοκίνητου.
Όταν το βαθούλωμα ειναι στην κολώνα του ουρανού τότε αποκλειστικά επισκευάζεται απο την εξωτερική πλευρά.Στα φτερα συνήθως η πρόσβαση εσωτερικα ειναι σχετικά εύκολη όπως και στις πόρτες και στα καπο(εμπρόσθιο και οπίσθιο). Απαραίτητος εξοπλισμός είναι και ο ειδικός φωτισμός που στην ουσία μας δείχνει και την παραμικρή λεπτομέρεια που χρειάζεται να επισκευαστεί.Όσον αφορά το τεμάχια του αυτοκινήτου που είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο ακολουθείται η ίδια διαδικασία αλλα με πολύ πιο επίμονο και επίπονο τρόπο γιατι ειναι πολλαπλά πιο σκληρό μέταλλο απο ότι η λαμαρίνα. Τα αποτέλεσματα ποικίλλουν απο τεχνίτη σε τεχνίτη και αυτο εξαρτάται απο την εμπειρία και το πάθος του για την τελειότητα. Τα αποτελέσματα είναι εκπληκτικά και σε πολύ λιγότερο χρόνο. Το αυτοκίνητο διατηρεί την εργοστασιακή του αξία και αυτό γιατί δεν βάφεται. Αποφεύγουμε τον κίνδυνο της διχρωμίας και η επισκευή και η παράδοση γίνεται αυθημερόν.