Όταν βλέπουμε ένα βαθούλωμα στο αυτοκίνητο μας το μυαλο μας αυτομάτως πηγαίνει στο ξεμονταρισμα, στο σφυρηλάτημα, στο ξύσιμο με τον τροχό, στοκάρισμα και βάψιμο. Μετά έχουμε την σκέψη..θα πετύχει το χρώμα; Θα έχει διαφορά;(Διχρωμία).Και το κόστος;Θα είναι Δυσβάσταχτο; και πόσες μέρες θα χάσω το αυτοκίνητο μου;
Εδώ λοιπόν έρχεται η τεχνική PDR. Είναι η πιο αναίμακτη μέθοδος για την υγεία του αυτοκινήτου. Με την τεχνική αυτή και τα ειδικά εργαλεία τα οποία προσαρμόζονται στο εκάστοτε χτύπημα-βαθούλωμα μπορούμε να το επισκευάσουμε Χωρίς βαφή. Ακούγεται ανέφικτο και απίστευτο και όμως γίνεται.Πως;Με ειδικά εργαλεία που τα χρησιμοποιεί ο τεχνίτης του PDR Και με τις ειδικές λάμπες φωτισμού οι οποίες δημιουργούν ένα κοντράστ χρώματος βοηθάει στο να βλέπουμε και την παραμικρή λεπτομέρεια. Η αποκατάσταση του βαθουλώματος η των βαθουλωμάτων έγκειται στον εξοπλισμό εργαλείων και την εμπειρία του τεχνίτη.
Ένα από τα «εργαλεία»που μας βοηθάει σε πολύ μεγάλο βαθμό είναι το βερνίκι του αυτοκινήτου όταν αυτό είναι το εργοστασιακό.Γιατι;Γιατί είναι τόσο ανθεκτικό λόγω της επεξεργασίας του εργοστασίου παραγωγής και μας δίνει τη δυνατότητα να το εκμεταλλευτούμε στις πιέσεις που ασκούμε με τα εργαλεία είτε από μέσα προς τα έξω είτε από έξω προς τα μέσα (Χτυπώντας με ειδικά ελάσματα). Το αποτέλεσμα αποζημιώνει και το πιο δύσκολο ιδιοκτήτη αυτοκίνητο όταν επιλέξει τη μέθοδο αυτή (PDR). Τα προτερήματα είναι ότι ο χρόνος επισκευής είναι πολύ λιγότερος (αυθημερόν παράδοση), Το αποτέλεσμα είναι απίστευτο (παίζει μεγάλο ρόλο η εμπειρία του τεχνίτη,το αυτοκίνητο δεν χάνεις απολύτως τίποτα από την πραγματική του αξία και αποφεύγουμε ξεμοντάρισμα, Σφυρηλάτημα,τρίψιμο με τον τροχό,στοκάρισμα,σκονες και βάψιμο. Και φυσικά την διχρωμία.